kovo 28, 2012

Šis tas apie nieką.

     Vienas mano didžiausių pliusų - turiu stiprų atsakomybės jausmą. |Žinau, Jums dabar atrodo, kad aš tiesiog pagyrūnė...|Ar ne..?||Tačiau dažnai pagalvoju, jog tos atsakomybės esu užsikrovus per daug. |tikrai daugiau negu normalu...|Kai kurie "neša" atsakomybę  tik už save. Kiti - už šeimos narius, vaikus, seseris, augintinius. Šunų/ kačių, bei kitų augintojų šeimininkai supras, kokia atsakomybė yra turėti augintinį, ką jau kalbėt tokiem kaip aš kurie turi ne vieną ir ne du augintinius, o - 5.  Taip, penkis, kad ir kaip pamišusiai skambėtų.| Na istorija ilga, tai gal kada, netikėtai išpopuliarėjus mano blogui, kam nors bus įdomu išgirsti šią istoriją - aš ja pasidalinsiu...|

     Tačiau galiu perspėt - NIEKADOS nedarykit kvailų momentinių, |norėjau sakyt ON-spot...|, sprendimų, nes dėl jų, vėliau gali kentėt jūsų laisvas laikas. |Kaip, kad- neįsivelkit į savanorišką veiklą, jei nesate tam visiškai pasiruošęs, kadangi atsakomybė yra didelė. Labai didelė, o jei esate nepastovus, jums tai gali atsibosti, mąstysit, "kokio velnio aš ten ėjau, jei galėjau tuo metu uždirbinėt pinigus, arba - kodėl tiek darbų sukrauna man? Tuoj išprotėsiu, ir tai laiko neturiu."   

     
Taigi, visada apgalvokite ką darot, nes, kartais, atrodo menki, pasirinkimai gali stipriai įtakoti jūsų gyvenimą. Žinoma maloniau, kai tai jums priimtina, kai tai negadina jūsų gyvenimo ir nervų, jums patinka, ir kai jūsų pasirinkimas daro jus tobulesniu, bei padeda jums ko nors išmokt.







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą