kovo 28, 2012

Hey! :3

Niekada nemokėjau gražiai prisistatyt , tačiau laikui bėgant - kaip nors...

Esu švelniai tariant 'hyperaktyvi'.|Čia ta, ale 'liga', kai visi tave vadina strakalu, o tau vienodai šviečia.|
Be to- perfekcionistė.| Kažkodėl viskas, VISKAS ką aš darau užtrunka ilgiau. Aš ilgiau piešiu, ilgiau rašau, darau valgyt ilgiau. Tačiau - viskas ką darau ilgiau - gaunasi gražiau, tobuliau...|
Žinau savo vertę. Ir žinau, kad moku savo minusus paverst pliusais kitų akyse. Tačiau minusų turiu. Oi turiu...

-Turiu pakrikusią sveikatą.... Na, tikrai pakrikusią.... |Vis rašau skelbimus "perku sveikatą" - net gavau kelis atsakymus kaip - "Davai kartu perkam" arba "Mačiau MAXIM'oj šią savaitę su nuolaidų kortele taikoma akcija!"| Nors aš rimtai turiu viltį kada nors nusipirkt sveikatą...|

-Turiu labai skardų balsą. Ta prasme laaabai GARSŲ. LABAI. |Kartais man atrodo kad aš šnabždu, o kiti rėkia, kad nerėkčiau...|

-Esu hyperaktyvi |Kaip jau minėjau.|

-Nerodau žmonėm blogų savo emocijų.\ Nemoku verkt prie kitų, nemoku, kai būna liūdna, parodyt jog taip yra. Tiesiog visąlaik būnu išsišiepus. Ir tai net mane pačią erzina.\

-Būnu nervuota |Kai užeina migreniniai skausmai, noris visus pasiųst... toli, toli...|


Gal kada ir daugiau jų išvardinsiu... ir tikresnių...


|Mėgstu ANIME, MANGA, japonišką muziką ir daug kitų susijusių su rytų šalim dalykų.|

|Mėgstu visokią muziką.  Nuo klasikos iki sunkaus roko, elektronikos...|

Ai, be to - Aš Ieva.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą